Mainostoimisto Sitrusmedia Oy
  • Kotisivut
    • Huolenpitopalvelu
  • Verkkokaupat
  • Hakukoneoptimointi
  • Markkinointi
  • Sisällöntuotanto
  • Referenssit
  • Blogi
Valitse sivu
Verkkosivuston toteutus kolmelle eri hankkeelle

Verkkosivuston toteutus kolmelle eri hankkeelle

mennessä Ylläpito | 30.07.2021 | Asiakastyö

Verkkosivuston toteutus kolmelle eri hankkeelle

Lähtötilanne

Helsingin yliopiston tarjouspyyntö verkkosivuston toteuttamisesta heidän vetämälleen hankkeelle laajeni lopulta kolmen eri hankkeen verkkosivustoprojektiksi. Koska kaikilla hankkeilla sivustorakenne oli hyvin samankaltainen, kannatti sivupohjat suunnitella mahdollisimman yleiskäyttöisiksi. Seuraavassa lyhyesti, mitä sisältöjä toteutettiin:

www.hiljaisettoimijat.fi

  • Verkkosivusto (sivuilme ja sisältöjen vienti)
  • Logo
  • Graafinen ohjeisto
  • Verkkosivun käytön perehdytys

www.datalit.fi

  • Verkkosivusto (sivuilme ja sisältöjen vienti)
  • Logo
  • Graafinen ohjeisto
  • Verkkosivun käytön perehdytys

www.proshade.fi

  • Verkkosivuston sivupohjat (sivuilme)
  • Logo
  • Graafinen ohjeisto
Sitrusmedia Jyväskylä

Logojen suunnittelu ja toteutus

Aluksi mietimme logojen ideointia niin, että niissä olisi jotain yhteistä. Lähtökohdiltaan hankkeilla ei ollut muuta yhteistä kuin rahoittajat ja osittain hankkeen toteuttajat. Ideoinnin pohjaksi tilaajat antoivat hankenimet, värikarttoja sekä muotoja. Logoon päätyvät värit ja muodot määrittävät hyvin pitkälti verkkosivuston ilmettä, joten kaikkien kolmen hankkeen työt aloitettiin logoista.

Jokaiselle hankkeelle ideoitiin muutamia logoaihioita sovittujen lähtötietojen pohjalta, joista asiakas valitsi yhden jatkokehitykseen. Käytännössä pidimme palaverin tässä kohtaa, jotta lopullinen logoaihio lähtisi oikeaan suuntaan ja tällöin vältyttäisiin harmillisilta hukkatöiltä. Kaikki kolme logoa muotoutuivat 2-3 viimeistelykierroksen avulla (logon muokkaus -> palaute). Videopalaveri antoi myös kivoja mahdollisuuksia viimeistelyssä ja logoja tuunattiinkin lopulliseen muotoonsa palaverin aikana asiakkaan kanssa.

Lopulliset logoversiot toimitettiin asiakkaalle vaalealle ja tummalle taustalle sopivina sekä osaan lisättiin myös tekstiä (slogan) erilaista käyttötarkoitusta varten. Logon käyttöohjeet sisällytettiin myös asiakkaalle toimitettavaan graafiseen ohjeeseen.

Graafinen suunnittelu
Graafinen suunnittelu
Graafinen suunnittelu

”Kiitos, sujuneesta ja mutkattomasta yhteistyöstä. Olemme tyytyväisiä nettisivuihimme. Haluamme erityisesti kiittää teitä yhteistyövalmiudestanne ja toiveidemme kuuntelemisesta, sekä sujuvaa ja nopeaa kommunikaatiota teidän puolelta (meidän puolelta välillä vähän hitaampaa, kiitos kärsivällisyydestänne!). Jos meillä on ollut kysymyksiä tai kommentteja olette aina reagoineet niihin nopeasti ja avuliaasti. Hyvällä kommunkaatiolla ollemme yhdessä päässeet haluamaamme lopputulokseen. Suosittelemme teitä muihin vastaaviin toimeksiantoihin.”

DataLit -hanke,  datalit.fi

”Yhteistyö Sitrusmedian kanssa sujui hyvin. Saimme tyylikkäät, selkeät ja toiveitamme vastaavat verkkosivut, joiden päivittäminen on meille jatkossa helppoa. Samoin olemme tyytyväisiä logoon ja sen työstämiseen. Vastaukset kaikkiin yhteydenottoihin olivat nopeita ja ystävällisiä. Kiitos yhteistyöstä!”

SILE -hanke,  hiljaisettoimijat.fi

”Sujuva ja nopsa yhteistyö. Saimme hyvät eväät jatkaa sivujen ylläpitoa ja muokkauksia itse. Homma kolmen projektin ja Sitrusmedian yhteisenä sujui hyvin. Kiitos koko porukalle!”

PROSHADE -hanke,  proshade.fi

Verkkosivut hankkeelle

Pidimme aloituspalaverin poikkeuksellisesti yhteisesti kaikkien kolmen hankkeen kanssa, jotta pääsimme kartalle sivuille taitettavasta sisällöstä. Hankkeet myös hyötyivät projektien kesken käytävästä keskustelusta. Toteutettavat sisällöt olivat samansuuntaiset ja sivukartta oli rakenteeltaan kaikille kolmelle hankkeelle samanlainen. Palaverin pohjalta asiakkaat toimittivat tekstit sovitun sivukartan mukaisesti.

Graafisen tyylin tekoa varten asiakkaalta on hyvä saada jotain suuntaviivoja. Saimme väripaletteja ja esimerkkisivustoja sekä listan teknisiä vaatimuksia sisältöjen toteutukseen. Toteutettu logo määritteli hyvin pitkälti myös tehostevärin käyttöä. Toteutimme mallisivut, josta kävi ilmi sivuston tyyli ja graafinen ilme. Tässä projektissa mallisivut sisälsivät etusivun ja yhden alasivun, jossa on tietty asia taitettuna niin, että se toimii millä tahansa laitteella selattuna.

Mallisivustoon tehdään asiakkaan palautteen perusteella muutoksia, jolloin sivupohja on valmis. Näin muu teksti ja kuvamateriaali on valmis taitettavaksi kokonaiseksi sivustoksi. Sivuston sivupohja toteutettiin niin, että asiakkaalle olisi helppo omaksua sivuston sisällön päivittäminen. WordPress-teema mahdollistaa sen, että kaikki sisältö on aina yhden otsakkeen takana editoitavissa ylävalikkoa ja footeria eli alapalkkia lukuunottamatta.

Ennen sivuston julkaisua asiakas kävi sivusisällön vielä läpi. Lopputuloksena on hankkeen näköiset sivut, jota on helppo päivittää ja jatkokehittää.

Kun yhden hankkeen sivusto oli loppusuoralla, sivustopohjia käytettiin kahden muun hankkeen sivuston lähtökohtana. Pohjiin vaihdettiin värit ja fontit hankkeen graafisen ohjeistuksen mukaisesti, jolloin sisältö oli valmis lisättäväksi. Yksi hankkeista halusi jatkaa suoraan toteuttamistamme sivupohjista ja taittoi sisällön sivustolle itse. Ilo on huomata, että tarjoamamme WordPress-teema on helposti omaksuttava asiakkaan päivittäiseen käyttöön.

 

Sivuston saavutettavuus

Sivuston suunnittelua ohjasi myös saavutettavuusdirektiivi. Kun on kyse yhteiskunnallisesta toimijasta, tuli sivusto olla mahdollisimman selkeä ja helppokäyttöinen. Saavutettavuus vaikuttaa sivuilmeen osalta käytettävään kirjasimeen, väreihin ja sivurakenteeseen. Esimerkiksi kontrastit värien välillä tuli olla tarpeeksi suuret, otsikointi loogista ja metatiedot kaikkien elementtien osalta täytettynä. Kun saavutettavuus toteutuu, laadimme sivustolle  saavutettavuusselosteen.

 

Graafinen ohje

Toteutimme kaikille kolmelle hankkeelle graafisen ohjeistuksen PDF-muodossa. Lisäksi teimme mallikirjaston suoraan WordPressiin, josta käy ilmi sivuston ilme ja kaikki käytetyt elementit. Mallikirjaston kautta on helppo säätää sivuston ilmettä myöhemmin, jos sellaiselle tulee tarvetta. Itse pdf:ssä on dokumentoituna tärkeimmät sivuston ilmeeseen liittyvät asiat: käytetyt värit, fontit ja fonttikoot otsikoissa ja leipätekstissä. Logosta on kerrottu värit, fontit ja se, miten logoa tulisi käyttää. Näin asiakkaalla on hyvä dokumentti, mistä tarkistaa hankkeeseen liittyvät tyyliseikat tuottaessa uutta materiaalia myöhemmin verkkosivuille tai sosiaaliseen mediaan.

Yhteenveto

Yhden hankkeen verkkosivustoprojektin laajeneminen kolmen eri hankkeen laajuiseksi avasi mahdollisuuden synergioiden etsimiseen verkkosivusuunnittelussa. Erinomainen yhteinen aloituspalaveri antoi hyvät suuntaviivat ja onnistuimme toteuttamaan verkkosivupohjat, jotka palvelivat erinomaisesti kolmen eri hankkeen sisältövaatimuksia. Graafisella suunnittelulla (värit, fontit ja logo) jokaisen hankkeen sivusto viritettiin omannäköiseksi. Graafinen ohje auttaa monivuotisia hanketyöntekijöitä jatkossa uuden materiaalin valmistuksessa ja sivuston päivityksessä.

Mainostoimisto Sitrusmedia kiittää inspiroivasta ja kiinnostavasta yhteistyöstä!

 

Artikkelin kirjoittaja

Henry Moilanen

Yrittäjä

Graafinen suunnittelu, verkkosivut, sisällöntuotanto, valokuvaus.

Puh. 040 1744 826
henry.moilanen(at)sitrusmedia.fi

  • Twitter
  • LinkedIn

Viimeisimmät artikkelit

  • WordPress tietoturvan parantaminen – yli 20 vinkkiä!
  • Rauhallista Joulua ja hyvää uutta vuotta 2022
  • Logosuunnittelu yritykselle

WordPress-kotisivut ja logosuunnittelu aloittavalle yritykselle

WordPress-kotisivut ja logosuunnittelu aloittavalle yritykselle

mennessä Ylläpito | 12.05.2020 | Asiakastyö

WordPress-kotisivut ja logosuunnittelu aloittavalle yritykselle

Lähtötilanne

Kotisivut kiinteistönvälittäjälle

Aloittava yrittäjä Niina Eskelinen pyysi tarjousta tyylikkään verkkosivuston ja logon toteuttamisesta. Yrityksen nimi ei ollut vielä tällöin varmistunut, mutta annoimme tarjouksen pyydetyssä ajassa. Tarjouksemme sisälsi mm. seuraavat asiat:

  • Tyylikäs verkkosivusto, joka toimii kaikilla laitteilla
  • Logon toteutus asiakkaan ideasta
  • Verkkosivutila omalla domainilla, kotolkv.fi

Asiakkaan yrityksen nimi vaihtui kesken projektin, mutta säilytimme varatun domainin ennallaan.

Auttava mainostoimisto

Logon toteutus

Asiakkaalla oli selvä visio, miltä hänen yrityksensä näyttää. Hinnoittelimme tarjoukseen logolle huokeamman hinnan, koska suunnitteluaika lyhenee oleellisesti meidän päässä. Alkutiedoiksi saimmekin mallitiedoston, jolta logo tulisi näyttää. Piirsimme logon vektorimuotoon –  tummalle ja vaalealle taustalle omat versiot. Muutaman korjauskierroksen jälkeen lopullinen logo toimitettiin asiakkaalle seuraavin versioin:

  • Skaalautuva pdf painettavaa materiaalia varten.
  • Verkkosivuille kevyet tiedostomuodot (jpg & png).
  • Somekanaviin sopivat kuvakoot (jpg).
Logosuunnittelu Mainostoimisto Sitrusmedia Oy

Verkkosivun toteutus

Jo tarjouspyyntövaiheessa asiakkaan olisi hyvä tietää suurin piirtein, minkälaisen verkkosivuston tarvitsee. Mm. seuraavia kysymyksiä voi pohtia jo etukäteen:

  • mitä yrityksesi on ja mitkä ovat sen tavoitteet,
  • mitä yrityksesi tarjoaa,
  • millaisia ovat kohdeasiakkaasi,
  • haluatko myydä verkossa jotain,
  • millainen on budjettisi?

Verkkosivuston hintaan vaikuttavat sisällön määrä, verkkosivuston ulkonäkö ja verkkosivuston toiminnot.

Sivuston ilme ja sisältö

Kiinteistönvälittäjän kotisivut

Asiakas oli em. asioita hyvin pohtinut ja pohjatiedoiksi saimme taittoehdotelman. Lisäksi kaikki sisältösivut oli jo nimetty, eli sivustokartta oli jo valmiina. Materiaalin pohjalta teimme yhdestä alasivusta mallitaiton, jota asiakas kommentoi. Kun mallitaitto saatiin halutunlaiseksi kaikissa laiteruuduissa, taitoimme loput sisältösivut. Asiakas lähetti tekstit Word-tiedostoina, josta tekstit oli näppärä poimia. Kuvamateriaalia haettiin aluksi ilmaisista kuvapankeista, jotta taitto näytti oikeanlaiselta. Myöhemmin kuvapankkikuvat korvattiin laadukkailla asiakkaan kuvauttamilla kuvilla. Suunnittelun kannalta valmis kuvamateriaali nopeuttaa sivujen valmistumista. Mutta jos kuvia ei ole saatavilla, haemme ne kuvapankeista tai kuvaamme niitä teille.

Sivuston toimivuus

Asiakas on kiinteistönvälitysalalla, joten hyvä tavoitettavuus on tärkeä tekijä. Soittaminen suoraan numeroon tulisi olla helppoa ja yhteydenotto yrittäjään lomakkeen kautta tulisi olla vaivatonta. Mobiiliin teimme soittopainikkeen heti sivun yläosaan, josta puhelimella voi soittaa suoraan KOTO LKV:lle. Tietokoneella selatessa samainen painike vie yhteydenottolomakkeeseen. Sama lomake toimii pop up -tyylisesti niille selaajille, jotka saapuvat sivustolle ensimmäistä kertaa.

Sivuston loppuun teimme mainosluonteisen tietoiskuosion, jossa johdattelemme selaajaa katsomaan KOTO LKV:n kohteita. Alkuperäisessä suunnitelmassa oli myös sisällyttää myytävät kohteet yhdelle alasivulle, mutta toistaiseksi tämä odottaa asiakkaan toimenpiteitä, jotta voimme toteuttaa toiminnon.

SItrusmedian tuottamat WordPress-verkkosivut ovat täysin responsiiviset eli mobiilioptimoidut. Responsiivisuus testattiin kaikilla suosituimmilla Internet-selaimilla sekä monilla erilaisilla mobiililaitteilla ja todettiin toimivaksi.

Verkkosivusuunnittelu Mainostoimisto Sitrusmedia Oy

Käyntikortin toteutus

Lisätyönä asiakas halusi käyntikortin suunnittelun ja painatuksen. Toteutimme asiakkaan vision kuvallisesta käyntikortista ja painatimme kortin yhteistyökumppanillamme kirjaksi.net digipainossa.

Toteutus: Mainostoimisto Sitrusmedia Oy

Yhteenveto

Miten toteutettu logo ja verkkosivusto palvelee asiakkaamme päivittäistä tekemistä? Tätä voi tiedustella itse KOTO LKV:n yrittäjältä itseltään, joten pyysimme palautetta. Mitä voimme itse sanoa toteutuneesta? Hyvällä yhteistyöllä, asiakkaan hyvillä lähtötiedoilla ja suunnitelmilla oli tässä kohtaa suuri merkitys. Markkinointia oli jo mietitty ja asiakas tiesi, mitä halusi. Se helpotti merkittävästi jo tarjouksen tekemistä ja sivuston suunnittelua.

Sivuston valmistuttua mietimme myös asioita eteenpäin. Miten sivustoa voi kehittää, jotta se palvelee yrittäjää parhaalla mahdollisella tavalla. Kun sivuston tietoturvasta ja alustapäivityksistä pidetään huolta (WordPress- ja lisäosien päivitykset), niin sivusto toimii vuosia hyvin. Toisena jatkokehityskohteena näemme hakukoneoptimoinnin, jolla tehostetaan yrityksen näkymistä verkossa.

Eväät hyvään yritystoimintaan ovat olemassa ja tuemme asiakasta myös sivuston kanssa jatkossa. Olemme aina puhelimella tavoitettavissa ja sähköpostiin vastaamme lyhyellä viiveellä. Mielellämme luomme pitkän asiakassuhteen, jolloin tunnemme asiakkaan tarpeet yritystoiminnassa.

 

Asiakkaan palaute

 

"Valikoin Sitrusmedian lukuisten toimijoiden väliltä selkeän hinnoittelumallin ja hyvien referenssien vuoksi. Asiat etenivät alusta lähtien todella rivakasti Sitrusmediassa. Sain nopealla aikataululla ehdotelmia nähtäville ja korjausten jälkeen logo sekä sivut valmistuivatkin toiveideni mukaisesti ja hyvin sujuvasti. Suosittelen!"

Niina Eskelinen, Niinan KOTO Oy

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi?

Kirjoita tai soita. Kuulisimme mielellämme asiasi.

Ota yhteyttä

Artikkelin kirjoittaja

Henry Moilanen

Yrittäjä

Graafinen suunnittelu, verkkosivut, sisällöntuotanto, valokuvaus.

Puh. 040 1744 826
henry.moilanen(at)sitrusmedia.fi

  • Twitter
  • LinkedIn

Viimeisimmät artikkelit

  • WordPress tietoturvan parantaminen – yli 20 vinkkiä!
  • Rauhallista Joulua ja hyvää uutta vuotta 2022
  • Logosuunnittelu yritykselle

Logon ja verkkosivuston suunnittelu – Femenina.fi

Logon ja verkkosivuston suunnittelu – Femenina.fi

mennessä Ylläpito | 31.10.2019 | Asiakastyö

Logon ja verkkosivuston suunnittelu – Femenina.fi

Lähtötilanne

Aloittava yrittäjä Jenni Häkkä pyysi sähköpostitse tarjousta verkkosivujen ja logon toteutuksesta. Tällöin vielä firman toiminimi oli avoin, mutta laskimme tarjouksen tarvittavan web-sivumäärän mukaisesti. Muuten verkkosivuston toiminnot tulisivat olla palveluyrittäjän perustarpeet täyttäviä. Yhteydenottolomake, ajankohtaista-blogi sekä selkeä, mutta näyttävä ulkoasu. Logosuunnittelu yritykselle toteutettaisiin puhtaalta pöydältä; ideoimme ja toteutamme logon valmiiksi yrityksen käyttöön.

Kun yrityksen nimeksi varmistui ”Naisten fysioterapia ja liikuntastudio Femenina” varasimme domainin femenina.fi ja verkkosivutilan Sitrusmedian palvelimelta.

Sitrusmedia Jyväskylä

Logon toteutus

Logon suunnittelu alkaa aina asiakkaan ja suunnittelijan yhteisellä tapaamisella. Tässä tapauksessa pyysimme sähköpostitse muutamia verkkosivuesimerkkejä, joista asiakas pitää. Pohjatiedoiksi saimme myös käytettävät värisävyt, joita hyödynnetään myös Femeninan materiaalien ulkoasussa.  Lisäksi asiakas toimitti muutaman graafisen viitekuvan, josta löytyi kirjasintyyli logolle.

Suunnittelimme asiakkaalle 2 erimallista logoaihiota, joista toista lähdettiin työstämään valmiiksi.  Kahden erilaisen aihion lisäksi annoimme kirjasinvaihtoehtoja. Asiakkaan tyyliseksi valikoitui logo, jossa toiminimen taustalla on naisfiguuri. Näin se on helppo yhdistää Femeninan palveluihin, jotka ovat pääosin naisille suunnattuja. Yhden värin käyttö tekstin alla on varma valinta, varsinkin silloin, kun tekstiä logossa on enemmän.

Logosta toimitettiin paino- sekä verkkoon / someen sopivat versiot. Näin se saatiin heti laajaan käyttöön Femeninan toiminnassa ja markkinoinnissa.

Verkkosivun toteutus

Jo tarjouspyyntövaiheessa asiakkaan olisi hyvä tietää suurin piirtein, minkälaisen verkkosivuston tarvitsee. Mm. seuraavia kysymyksiä voi pohtia jo etukäteen:

  • mitä yrityksesi on ja mitkä ovat sen tavoitteet,
  • mitä yrityksesi tarjoaa,
  • millaisia ovat kohdeasiakkaasi,
  • haluatko myydä verkossa jotain,
  • millainen on budjettisi?

Verkkosivuston hintaan vaikuttavat sisällön määrä, verkkosivuston ulkonäkö ja verkkosivuston toiminnot.

Aloituspuheluissa kävimme alustavasti läpi, mitä sivustolle laitetaan. Helpoin tapa on miettiä ylävalikon otsakkeita, joista sivusto koostuu eli sivukartta. Karkeasti otsikoiden määrä olisi hyvä olla 3-8 kieppeillä, jolloin rakenne on helppo hahmottaa. Asiakas toimitti tekstimateriaalin Word-tiedostona, jossa oli oikein hyvin jäsennelty valikko-otsakkeiden mukaisesti sivustolle taitettavat tekstit. Riittävät tekstikuvaukset yrityksen toiminnoista ja palveluista helpottavat hakukoneoptimointia merkittävästi, koska hakukone arvostaa laadukkaasti tuotettua tekstiä.

Graafisen tyylin tekoa varten asiakkaalta on hyvä saada jotain suuntaviivoja. Tällä kertaa ne olivat väriesimerkit (logon pohjalta), jota sivuilla käytetään. Graafiset pinnat, käytettävät kirjasimet ja elementtien suunnittelu jäivät meidän vastuulle. Toteutimme mallisivun, josta käy ilmi sivuston tyyli ja graafinen ilme. Mallisivu on yleensä joku alasivu, jossa on tietty asia taitettuna niin, että se toimii millä tahansa laitteella selattuna.

Mallisivuun tehdään asiakkaan palautteen perusteella muutoksia, jolloin sivupohja on valmis. Näin muu teksti ja kuvamateriaali on valmis taitettavaksi kokonaiseksi sivustoksi. Sivuston sivupohja toteutettiin niin, että yrittäjällä itsellään olisi helppo omaksua sivuston sisällön päivittäminen. Teema mahdollistaa sen, että kaikki sisältö on aina yhden otsakkeen takana editoitavissa ylävalikkoa ja tummaa alaosaa lukuunottamatta.

Ennen sivuston julkaisua asiakas kävi sivusisällön vielä läpi. Lopputuloksena on Femeninan näköiset sivut, jolloin sitä on helppo ja mukava markkinoida ulospäin. Ohessa kuva verkkosivutaitosta (tästä voit vilkaista, miltä taitto näyttää puhelimessa). Toki voit vierailla myös itse sivustolla.

 

Asiakascase femenina.fi

Sosiaalinen media

Kaikissa sosiaalisen median palveluissa on omat optimaaliset kuvakokonsa niin logolle kuin mahdollisille kansi- ja taustakuville. Otimme nämä huomioon, kun loimme verkkosivuprojektin yhteydessä asiakkaalle sosiaalisen median kanavista Facebook- ja Instagram sivut, jotka parhaiten palvelevat yrityksen kohderyhmää.

Meiltä saa myös erikseen tilattua sosiaalisen median markkinointia ja muuta digitaalista markkinointia, kuten esimerkiksi Google hakusanamainontaa.

Femenina Facebookissa

Femenina Instagramissa

Yhteenveto

Miten toteutettu logo ja verkkosivusto palvelee asiakkaamme päivittäistä tekemistä? Sen aika näyttää. Hyvällä yhteistyöllä lopputulos tässä toteutuksessa on paras mahdollinen. Eväät menestymiseen ovat olemassa ja tuemme asiakasta myös sivuston kanssa jatkossa. Olemme aina puhelimella tavoitettavissa ja sähköpostiin vastaamme lyhyellä viiveellä. Toteutamme kaiken tämän ohella myös muuta markkinointimateriaalia asiakkaan käyttöön, koska aloittavalla yrityksellä on oltava esillä mahdollisimman paljon. Ohessa pari muuta tähän projektiin toteuttamaamme painotyötä samaan graafiseen tyyliin mukailtuna.

 

Asiakkaan palaute

 

Aloittavalle yrittäjälle on tärkeää pystyä luottamaan nettisivujen tekijän ammattitaitoon ja kykyyn toteuttaa yrityksen mukaiset sivut. Vielä tärkeämpää on se, että prosessi etenee toivotulla tavalla ja toivotuissa aikataulussa. Syy miksi valitsin useiden tarjouspyyntöjen perusteella Sitrusmedian, oli se luottamus mikä syntyi heti ensimmäisen puhelun aikana. Aito kiinnostus siitä, miten lähdetään juuri MINUN yritykseni imagoa ja tunnelmaa tuomaan esiin nettisivujen kautta. Sain matkan varrella myös kullan arvoisia vinkkejä aloittavalle yrittäjälle! Alussa mietin kykeneekö mies luomaan naisille suunnatut pehmeät ja naiselliset nettisivut? Nettisivujen avauduttua moni kyselikin, oliko tekijä nainen?😅

Prosessin edetessä olimme usein yhteyksissä puhelimitse sekä sähköpostitse, ja pikaisesti korjasimme puolin ja toisin sivun tekstejä sekä asetteluita. Sivut on rakennettu niin, että sinne on tulevaisuudessa helppo lisätä ajankohtaisia asioita ja palveluita. Nyt kun yrityksen logo, värimaailma ja mainospohja on valmiina, on helppoa ottaa puhelin käteen ja tilata tarvittavia mainoksia ja käyntikortteja nopeallakin aikataululla. Tärkeää yrittäjälle on luottamus siihen, että homma toimii.

Jenni Häkkä 💕

Jenni Häkkä

Yrittäjä / Fysioterapeutti, Naisten fysioterapia ja liikuntastudio Femenina

Femenina flyer
Femenina ajanvarauskortti

Artikkelin kirjoittaja

Henry Moilanen

Yrittäjä

Graafinen suunnittelu, verkkosivut, sisällöntuotanto, valokuvaus.

Puh. 040 1744 826
henry.moilanen(at)sitrusmedia.fi

  • Twitter
  • LinkedIn

Viimeisimmät artikkelit

  • WordPress tietoturvan parantaminen – yli 20 vinkkiä!
  • Rauhallista Joulua ja hyvää uutta vuotta 2022
  • Logosuunnittelu yritykselle

Viimeisimmät artikkelit

  • WordPress tietoturvan parantaminen – yli 20 vinkkiä!
  • Rauhallista Joulua ja hyvää uutta vuotta 2022
  • Logosuunnittelu yritykselle
  • Tuo yrityksesi osaaminen esiin – asiakastarina videolla
  • Vanhojen kotisivujen päivittäminen ja kotisivujen uusiminen

Arkistot

  • huhtikuu 2022
  • joulukuu 2021
  • marraskuu 2021
  • heinäkuu 2021
  • kesäkuu 2021
  • toukokuu 2021
  • joulukuu 2020
  • marraskuu 2020
  • lokakuu 2020
  • toukokuu 2020
  • joulukuu 2019
  • lokakuu 2019

Kategoriat

  • Asiakastyö
  • Palvelu
  • Uutinen

Avainsanoja

asiakastarina Graafinen suunnittelu Hakukoneoptimointi Joulu Juhannus Kieliversiot Korona Logo Markkinointimateriaali markkinointivideo pelastakaa lapset -kerays referenssivideo Sitrusmedia Sosiaalinen media Tapahtuma Tervehdys Tiedote Tietoturva Toimintatavat Uusyrityskeskus Jyväskylä Uutinen Verkkokauppa Verkkosivut WordPress WordPress koulutus Ylläpito

Kotisivut

Kotisivut yritykselle

Kotisivut yhdistykselle

Kotisivut seuralle

Kotisivut hankkeelle

Saavutettavat kotisivut

Vanhojen kotisivujen päivittäminen ja kotisivujen uusiminen

Verkkokaupat

Responsiivinen verkkokauppa

Kuukausimaksullinen verkkokauppa

Kieliversiot

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi Helsinki

Hakukoneoptimointi Jyväskylä

Hakukoneoptimointi Kuopio

Hakukoneoptimointi Lahti

Hakukoneoptimointi Oulu

Hakukoneoptimointi Tampere

Hakukoneoptimointi Turku

Muut palvelut

WordPress-koulutus

WordPress-ylläpito

WordPress-tietoturva

Logosuunnittelu yritykselle

Sisältömarkkinointi

Digitaalinen markkinointi

Google-mainonta

Perinteinen markkinointi

Yrityskuvaus

Markkinointivideo

  • SeuraaSeuraa
  • SeuraaSeuraa
  • SeuraaSeuraa
  • SeuraaSeuraa

© Mainostoimisto Sitrusmedia Oy – Y-tunnus 3009059-6

Hallinnoi evästeiden suostumusta
Tämä sivusto käyttää evästeitä asiakaskokemuksen parantamiseen. Käytämme sivustolla myös Google Analytics -kävijäseurantaa, jolle voit antaa suostumuksesi hyväksymällä kaikki evästeet tai Tilastot.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse myyjiä Lue lisää näistä tarkoituksista
Asetukset
{title} {title} {title}