fbpx
Kieliversiot eli kotisivut useammalla kielellä

Kieliversiot eli kotisivut useammalla kielellä

Kieliversiot eli kotisivut useammalla kielellä

Mitä tarkoittaa kieliversiot verkkosivuilla?

Kotisivut toisella kielellä

Useasti kotisivut tai verkkokauppa tehdään vain yhdellä kielellä, esimerkiksi suomeksi. Kieliversiot tarkoittavat monikielistä kotisivua tai verkkokauppaa, jossa kävijä voi katsella sivuja haluamallaan kielellä.

Sivujen valikkoon saa lisättyä esimerkiksi eri kielten liput, joista kävijä saa valita haluamansa kielen.

Miksi verkkosivut kannattaisi tehdä useammalla kielellä?

Jos yritykselläsi on asiakkaita, jotka puhuvat muutakin kieltä kuin suomea, kannattaisi tehdä verkkosivut kaikilla kohderyhmäsi kielillä.

Verkkosivujen kieliversioista on esimerkiksi nämä hyödyt:

  1. Monikieliset verkkosivut kasvattavat yleisön kokoa ja sitä kautta kävijämäärää
  2. Ammattimainen fiilis, kun kaikki sivut on käännetty ja ovat samanlaisia eikä vain tiettyjä sivuja tai tekstejä ole käännetty
  3. Monikielinen hakukoneoptimointi, löydy hakukoneista useilla eri kielillä
  4. Monikielinen verkkokauppa: Jokainen kieli tuo mahdollisuuden lisämyyntiin
  5. Kävijät haluavat saada tiedon omalla kielellään
  6. Monikieliset verkkosivut kasvattavat asiakkaan luottamusta sivustoa kohtaan
  7. Monikieliset verkkosivut antavat sinulle kilpailuetua ja jäät paremmin asiakkaiden mieleen

Kieliversiot hinta?

Haluatko lisätä kieliversiot kotisivuillesi tai verkkokauppaan? Hinta vain arveluttaa.

Monikielisten verkkosivujen hinta riippuu sivumäärästä, kielistä sekä siitä tuleeko käännöstekstit asiakkaalta vai meiltä.

Olemme erikoistuneet WordPress-kotisivuihin ja WooCommerce-verkkokauppoihin, jotka voimme toteuttaa kaikilla niillä kielillä, joita haluat sivuillasi käyttää.

Kysy ilmainen tarjous kieliversioiden lisäämisestä nykyisille verkkosivuillesi tai pyydä meiltä tarjous täysin uusista monikielisistä verkkosivuista. Tarjouspyyntö ei maksa mitään, eikä velvoita sinua mihinkään.

WordPress huolenpito

Tuki- ja huolenpitopalvelu WordPress-sivustoille ja -verkkokaupoille

 

WordPress -verkkosivut vaativat säännöllistä huolenpitoa. Huolenpitopalvelussamme otamme vastuun verkkosivujesi tai verkkokauppasi ylläpidosta, tietoturvasta ja päivityksistä.

 

Kun tilaat meiltä verkkosivut tai verkkokaupan, tarjoamaamme hintaan kuuluu aina huolenpito 3 kuukaudeksi sivuston avauksesta.

Lue lisää

Referenssit

Tässä muutamat monikieliset verkkosivut, jotka olemme toteuttaneet. Referenssit-sivulta löydät lisää toteuttamiamme sivustoja.

Huonekalutehdas Seppänen WordPress-verkkokauppa referenssi

Verkkokauppa

Huonekalutehdas Seppänen Oy
Vonkale WordPress-kotisivut referenssi

Kotisivut

Majoitus & Kalastus Vonkale Oy

Kotisivut

Kartano Kultaranta

Yhteenveto

Monikieliset WordPress-kotisivut ja WooCommerce-verkkokaupat kasvattavat sivujesi kohdeyleisöä ja sitä kautta sivujesi kävijämääriä.

Saat myös kilpailuetua parantuneen luottamuksen ja hakukoneoptimoinnin myötä.

Tilaa meiltä kieliversiot WordPress-kotisivuille tai kieliversiot WooCommerce-verkkokauppaan helposti!

 

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi?

Kirjoita tai soita. Kuulisimme mielellämme asiasi.

Artikkelin kirjoittaja

Miikka Joki

Yrittäjä, Toimitusjohtaja

Digitaalinen mainonta ja markkinointi, verkkosivut- ja kaupat

Puh. 044 239 6296
miikka.joki(at)sitrusmedia.fi

WordPress hakukoneoptimointi

WordPress hakukoneoptimointi

WordPress hakukoneoptimointi

Mitä on hakukoneoptimointi?

Hakukoneoptimointi eli SEO (Search engine optimization) tarkoittaa kaikkia niitä toimenpiteitä, joilla kotisivuista tai verkkokaupasta tehdään käyttäjäystävälliset, jotta Google ja muut hakukoneet arvostaisivat sivustoa ja nostaisivat sivuston ylemmäksi hakutuloksissa.

Muista kuitenkin, että Googlella on yli 96 prosentin markkinaosuus Suomessa, joten suurimmat panostukset kannattaa ehdottomasti käyttää Googleen! Tästä syystä hakukoneoptimoinnista kuuleekin usein puhuttavan myös nimellä Google-optimointi tai Google hakukoneoptimointi.

WordPress SEO hakukoneoptimointi

Olemme erikoistuneet erityisesti WordPress-kotisivujen ja verkkokauppojen hakukoneoptimointiin. Tämä palvelu tunnetaan nimellä WordPress hakukoneoptimointi tai WordPress SEO optimointi. Ota meihin yhteyttä ja pyydä tarjous hakukoneoptimoinnista!

Tekninen hakukoneoptimointi

Tekninen hakukoneoptimointi tarkoittaa kotisivujen tai verkkokaupan optimoimista niin, että hakukonerobottien olisi mahdollisimman helppo ja nopea käydä sivut läpi ja indeksoida ne.

Teknistä hakukoneoptimointia ovat esimerkiksi:

  • Sivuston valikot ja URL-rakenne
  • SSL-sertifikaatti
  • Sivuston nopeuden optimointi
  • Rikkinäisten linkkien korjaus
  • Sitemapin eli sivukartan lähettäminen Googlelle
  • Robots.txt tiedoston muokkaaminen

Sisällön hakukoneoptimointi

Verkkosivujen sisällön hakukoneoptimointi keskittyy nimensä mukaisesti sisältöjen eli tekstien, kuvien, videoiden ja muun sisällön optimointiin.

Sisällön hakukoneoptimointia ovat esimerkiksi:

  • Avainsanatutkimus, joka tunnetaan myös toisella nimellä hakusana-analyysi
  • Kuvien hakukoneoptimointi (skaalaaminen, kompressointi ja nimeäminen)
  • Metatietojen optimointi
  • Duplikaatti-sisällön poistaminen
  • Vanhojen tekstien muokkaaminen ja uusien tekstien luominen
  • Sisältöjen promoaminen ja jakamisen helppous

Sivuston maine eli “off-page SEO”

Tähän hakukoneoptimoinnin osa-alueeseen kuuluvat kaikki ne toimet, joita teet sivustosi ulkopuolella.

Sivuston maineeseen vaikuttavat muun muassa:

  • Domainin ikä
  • Avainsana domainissa
  • Sivustolle osoittavat linkit
  • Linkkiprofiilin ylläpito eli haitallisten linkkien poistaminen
  • Sosiaaliset signaalit
  • Luotettavuus ja asiantuntijuus

WordPress huolenpito

Tuki- ja huolenpitopalvelu WordPress-sivustoille ja -verkkokaupoille

 

WordPress -verkkosivut vaativat säännöllistä huolenpitoa. Huolenpitopalvelussamme otamme vastuun verkkosivujesi tai verkkokauppasi ylläpidosta, tietoturvasta ja päivityksistä.

 

Kun tilaat meiltä verkkosivut tai verkkokaupan, tarjoamaamme hintaan kuuluu aina huolenpito 3 kuukaudeksi sivuston avauksesta.

Lue lisää

Yhteenveto

Hakukoneoptimointi parantaa yrityksesi näkyvyyttä Googlessa.

Paras lopputulos hakukoneoptimoinnissa saadaan, kun panostetaan hakukoneoptimoinnin kaikkiin kolmeen osa-alueeseen eli tekniikkaan, sisältöön ja sivuston maineeseen.

Google optimoinnin voi tehdä myös itse, mutta se vaatii runsaasti asiaan perehtymistä ja testaamista. Säästä arvokasta aikaasi tilaamalla hakukoneoptimointi meiltä!

 

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi?

Kirjoita tai soita. Kuulisimme mielellämme asiasi.

Artikkelin kirjoittaja

Miikka Joki

Yrittäjä, Toimitusjohtaja

Digitaalinen mainonta ja markkinointi, verkkosivut- ja kaupat

Puh. 044 239 6296
miikka.joki(at)sitrusmedia.fi

WordPress-kotisivut ja hakukoneoptimointi aloittavalle yritykselle

WordPress-kotisivut ja hakukoneoptimointi aloittavalle yritykselle

WordPress-kotisivut ja hakukoneoptimointi aloittavalle yritykselle

Lähtötilanne

Meille tuli Keski-Suomen Uusyrityskeskuksen kautta asiantuntijalähete, jossa kerrottiin heidän asiakkaansa miettivän toimivan yrityksen ostamista. Asiakkaan toiveissa oli myös kotisivut, jotka tuleva yritys tarvitsisi. Olemme digitaalinen mainostoimisto, joten lähdimme mielellämme vastaamaan tähän pyyntöön!

Olen koko yrittäjyyteni ajan konsultoinut aloittavia yrittäjiä erityisen suurella innolla, koska haluan olla mukana tukemassa muita yrittäjiä. Aivan kuten aikoinani sain paljon tukea ja apua itsekin, haluan olla apua myös jakamassa. Osittain tästä syystä mainostoimistomme slogan on “Se auttava mainostoimisto”.

Tapasin tulevan yrittäjän, Santerin, toimistollamme ja kävi ilmi, että hän oli tosiaan parin kuukauden päästä ostamassa toimivan yrityksen ostamista ja halusi jatkaa toimintaa.

Auttava mainostoimisto

Logon käyttöönotto

Melkeinpä kaikilla alan toimijoilla on timantti logossa, joten jotain muuta piti keksiä.

Asiakas toimitti oman logoehdotelman, joka oli jo valmiiksi painovalmis. Muokkasimme tiedostoista verkkoon sopivat versiot. Myöhemmin asiakas tilasi meidän kautta yritykselleen myös tarrat, joihin tuli yrityksen logo.

Logosuunnittelu Mainostoimisto Sitrusmedia Oy

Kotisivut yritykselle Jyväskylä

Verkkosivuston hintaan vaikuttavat esimerkiksi sisällön määrä, verkkosivuston ulkonäkö ja verkkosivuston toiminnot.

Tarjouksemme kotisivuista sisälsi mm. seuraavat asiat:

  • Responsiiviset WordPress-kotisivut eli kotisivut, jotka toimivat kaikilla laitteilla
  • Sisällöntuotantona meiltä tulee verkkosivujen tekstit
  • Verkkosivutila omalla domainilla, timanttiykkoset.fi

Sivuston ilme ja sisältö

Aloitimme kotisivujen suunnittelun haastattelemalla asiakasta, jotta saimme lähtötiedot eli sivukartan kotisivuille tulevista sivuista.

Jo alusta asti oli selvää, että kotisivuista tulisi mustavalkoiset ja se valinta osoittautui melkoisen onnistuneeksi. Asiakas toimitti meille kuvia projekteistaan ja Henry muokkasi kuvista mustavalkoiset.

Kotisivujen tarjoukseen kuului myös sisältötekstien tuottaminen. Kysyimme asiakkaalta perustiedot yrityksen toiminnasta sekä tarjottavista palveluista, joiden pohjalta loimme sivustolle asiakasyrityksen kohderyhmää puhuttelevaa asiatekstiä hakukoneoptimointia unohtamatta.

Verkkosivusuunnittelu Mainostoimisto Sitrusmedia Oy

Sivuston toimivuus

Sivuston toimivuutta testattiin kaikilla suosituimmilla Internet-selaimilla sekä monilla erilaisilla mobiililaitteilla. Tästä syystä meidän tekemät WordPress-verkkosivut ovatkin täysin responsiiviset eli mobiilioptimoidut.

Yhteenveto

Asiakas sai WordPress-kotisivut, jotka tulevat palvelemaan hänen tarpeitaan vuosikausia. Etenkin, koska asiakas tilasi meiltä WordPress-kotisivujen ylläpitopaketin, joka pitää sivut tietoturvallisena.

Olemme aina puhelimella tavoitettavissa ja myös sähköpostiin vastaamme lyhyellä viiveellä.

 

Asiakkaan palaute

 

“Oli jo ensimmäisestä tapaamisesta selvää että, valitsen Sitrusmedian tekemään verkkosivut yritykselle. Pitää todellakin paikkaansa, että he ovat se auttava mainostoimisto, koska sain myös paljon hyviä ajatuksia sekä ideoita ylipäätään yrittämiseen liittyen kotisivuprojektin ohessa. Kotisivut tulivat todella nopeasti ja työnjälki on ammattitaitoisen näköistä. Voin lämpimästi suositella Sitrusmediaa jos on tarvetta hyvälle ja luotettavalle mainostoimistolle!”

Santeri Penttinen, Timantti Ykköset Oy

Miten voimme auttaa sinun yritystäsi?

Kirjoita tai soita. Kuulisimme mielellämme asiasi.

Artikkelin kirjoittaja

Miikka Joki

Yrittäjä, Toimitusjohtaja

Digitaalinen mainonta ja markkinointi, verkkosivut- ja kaupat

Puh. 044 239 6296
miikka.joki(at)sitrusmedia.fi

Yrityksen verkkosivut ja hakukoneoptimointi -tilaisuus

Yrityksen verkkosivut ja hakukoneoptimointi -tilaisuus

Yrityksen verkkosivut ja hakukoneoptimointi -tilaisuus

Tapahtuman tiedot

Ajankohta: 19.11.2019 17:00 – 19:00
Paikka: Voimala Business Park, Sepänkatu 4, Jyväskylä
Järjestäjä: Keski-Suomen Uusyrityskeskus ja Mainostoimisto Sitrusmedia Oy
Kohderyhmä: Yrityksen perustamista suunnittelevat ja aiheesta kiinnostuneet yrittäjät.

Jos yritykselläsi ei ole kotisivuja, mieti kuinka monta potentiaalista asiakasta on voinut etsiä yrityksesi yhteystietoja, aukioloaikoja, tuotteita ja niin edelleen niitä löytämättä. Jos potentiaalinen asiakas ei löydä edes näitä perustietoja yrityksestäsi verkosta, yritystäsi ei ole asiakkaalle olemassa ja hän vie rahansa muualle. Vai mitä itse tekisit samassa tilanteessa?

Mainostoimisto Sitrusmedia Oy ja Keski-Suomen Uusyrityskeskus järjestää tilaisuuden, jossa saat vastauksen ainakin seuraaviin verkkosivuihin ja hakukoneoptimointiin liittyviin kysymyksiin:

  • Millaiset ovat hyvät verkkosivut?
  • Mitä tarkoittaa responsiiviset verkkosivut?
  • Miksi jokainen yritys tarvitsee verkkosivut?
  • Miten teet WordPress-kotisivuista turvallisemmat?
  • Mitä hakukoneoptimointi on ja miten se auttaa yritystäsi?
  • Mitä ovat sellaiset hakukoneoptimoinnin keinot, jotka jokainen yritys voi ottaa heti käyttöön?

Tilaisuus on maksuton, mutta vaatii ilmoittautumisen edellisen viikon perjantaihin 15.11 mennessä. Joten kipinkapin ilmottautumaan tämän linkin kautta!